11 mars

Wiiiiiio wiiiooo wiiiooo *låta som en ambulans*  HÖRDE ATT DET VAR EN BLOGG SOM DÖTT HÄR? Inte..? Eller?

Nä, det är bara jag som har bättre saker för mig. Som att prova mina nya sömnpiller och totaldäcka på en kvart, springa efter bussar och knacka på rutan för att få komma på, eller att locka hela håret så jag ser ut som en medelålders morsa med page.
Som ni hör har jag haft extremt viktiga saker för mig på sistonde. Jag har till och med hunnit fylla 18 sedan sist. Jag fick precis allt jag ville ha, och lite till!

Mitt lov var galet najs. Färgade håret, var på ansiktsbehandling, fått igång ett nytt projekt, träffat nya sköna människor.. you name it! Jag har till och med badat bastu, lite random sådär, men that's how I like it.

.. och föresten, grattis världens bästa pappa på födelsedagen!


Kommentarer
Postat av: och så lite ris

tänkte bara att du skulle vilja ha den här bilden. hehe.



http://marcevan.tumblr.com/post/343816574/via-croyant-this-has-fio-written-all-over-it

2010-03-13 @ 18:18:15
URL: http://agapes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0