Plans

Jag har inget vettigt att skriva, har "fullt upp". Så istället kan ni ju få se min planering för en vecka framåt (hur intressant det nu är..):

  • Måndag (Idag): 12:00-? - (Danderyd OT-center) göra avgutningar av mina fötter för nya skoinlägg. Efteråt - åka med pappa och fixa en födelsedagspresent till mig själv.
  • Tisdag: 12:00-14:10 - träffa min syster Kajsa på stan. 14:30-15:30 träffa chefredaktör Kicki Norman på Non Solo Bar, vid Odenplan.
  • Onsdag: 13:00-13:30 - träffa min doktor Annika. 14:00-15:30 - möte med Höken. 21:15-23:30 - Gå på värdspremiären av Alice i Underlandet 3D på Rigoletto med mamma.
  • Torsdag: 10:00-11:45 - Ansiktsbehandling hos Riitta på Hudateljen i Sollentuna.
  • Fredag: 10:00-13:30 - Sitta hårmodell (klipp + färg) hos Zaida på Sashajuan.
  • Lördag: Inget planerat hittills.
  • Söndag: 16:00-ca 20:00 Kajsa, Anderas och Pappa kommer över hit och börjar "smygfira" mig. Middag + fika.
  • Måndag 8/3: Hela dagen: Birthday guuuurl!
Låter som värsta upptagen_populär_tjej_92, haha, charmigt. Någonstans ska vi väl kunna klämma in lite shopping, hänga med Jessica, träffa världens bästa Grek (som förövrigt räddade mig i lördags natt när jag höll på att bryta ihop, love u bilo).
Om någon har några invändningar på min fina planering så är det bara att hojta till så ska upptagen_populär_tjej_92 se vad hon kan göra åt saken.



PEACE OUT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0