Nytt år och grejer

Cha cha bloggen. Haha, nä skoja bara. Hej på er, hejsan, halloj.. vad säger man? Skit i det, jag har big news här va; jag kom överlevande hem från Kiruna(!) Efter alldeles för mycket kyla, renar och alkohol.
Och för tillfället ser det mer ut som att nån blingbling-inbottstjuv vart inne i mitt rum och dragit ur all skit ur alla lådor i mitt rum efter sökandet på julveler, snarare än att jag inte orkar städa. Men om jag ska vara ärlig så kom jag hem och fick flipp när jag inte hittade det jag letade efter (som i detta fall råkade vara ett läppbalsam..), så jag öppnade mina väskor, tog upp dom och vände upp och ned och hällde ut ALLT på golvet.. Hur smart?

Förövrigt så är allt chill. Det nya året började galet bra. Och snart kommer min greeeeeek!! Vi ska äta kebab (no shit, det kunde ni inte räkna ut va?), utbyta fina nyheter, kolla på traumatiska youtube-videos och spela tv-spel. Hur bra?! Jag åt visserligen kebab igår med, men det är ahinga problem ni vet, I'm kebabwoman.

Jag skulle typ kunna skriva en hel bok med allt som hänt dom senaste 2 veckorna, men jag tror det är bäst om det får hållas utanför bloggen.. ;D


Kommentarer
Postat av: Eric

vaaad säger du. ska vi gå se avatar och köra en kebab till istället för snask och popcorn? ( :

2010-01-06 @ 00:17:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0