Family business

A-a-all that g-glitters is not g-goold *sjunger* GODMORGON MINA SMÅ SOLSTRÅLAR! Haha, förlåt, jag var tvungen.

Har nyss stigit upp, käkat en pizza till frukost och ska snart hoppa in i duschen och görsa mig iordning för att sedan bege mig till stan för att träffa min kära syster. Hur bra? 

Är det någon som lagt märke till att jag lever som om det fortfarande var lov?! Det känns lite så, och det är chill. Men efter idag är det skolan och nya tag som gäller. Satan vad jag pluggade massor igår kväll, fick hur mycket som helst gjort. Visserligen borde jag gjort det för länge sedan, men ändå. Bättre sent än aldrig huh?

Just nu testar jag basen på mina underbara Dali-högtalare (ungefär som om jag inte redan visste att min stereoanäggning är världsbäst) med Kanye. Förlåt grannarna, men ni får stå ut med detta tills jag flyttar ut. Puss.


Kommentarer
Postat av: Punjabi

en sexig bild på Kanyey - yeeeeyy

2010-01-22 @ 23:00:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0