Vikt

Idag rensade jag ur min garderob. Då kom det fram en lustig sak. Jag hade en tröja utlagd på sängen som jag brukade ha för 1½ år sen. Och sedan slängde jag en tröja jag köpte förra veckan ovanpå den. Då märkte jag..

Här ligger den nya tröjan centrerad på den gamla:

Här ligger den nya tröjan kant-i-kant med den gamla:


Den gamla tröjan satt lika tajt på mig för 1½ år sen, som den nya tröjan sitter på mig idag. Alltså; det är såhär mycket jag har minskat i vikt. Helt sjukt?! Trodde inte det märktes SÅ mycket.

Den här bilden togs ett par veckor innan jul:


Nu har jag tyvärr ingen "före och efter-bild" på mig där man ser hela kroppen. Men när jag ser den här bilden så kan jag verkligen se att jag är mycket smalare är vad jag var förut. Dock ser jag inte mig själv såhär i spegeln? Jag tror det har fastnat lite på mitt huvud från förr att jag är lite småfet. Men om jag låter bilderna tala så är ju inte -16 kilo så dumt.

Kommentarer
Postat av: Eric

ojojj..!! Ur looking Sssmashing, darling.. HOT! (:

2010-02-13 @ 11:25:02
Postat av: -

Just as you have touched my heart

I wake up babe and we're apart

It seems we're slipping away...

2010-02-17 @ 21:06:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0