Get em tiger #2

Tiger Woods kör in i ett träd. Vad gör du dagen efter?

A) Parkerar om hans bil. Det är städdag på gatan och han vill ju inte få böter liksom.

B) Är på en presskonferens, där jag förklarar att trädet löpte amok och kastade sig rakt in i Tigers bil, och att våra tankar främst är med Tiger och hans familj just nu.

C) I telefonen med hans sponsorer.

D) Jag sitter i en sackosäck och förklarar för Tigers barn varför mamma och pappa inte ska bo i samma hus på ett tag.


Jag ville fixa en passande bild till texten. Så.. ja. Det kanske flippade ur lite.

Kommentarer
Postat av: it's a celebration, bitches!



OH

MY

GOD



jag svär jag älskar dig för det här.

spara bild

2010-02-26 @ 00:18:19
URL: http://agapes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0