Fullt upp

Förra veckan var jag nog inte ensam en enda hel dag. Inget mig emot dock! Hur najs som helst. Det blev en hel del gjort, till och med lite plugg. Helgen var helt flippad. Min hjärna är infekterad med indisk musik, hahaha. Åt satans mycket godis också *tjockis*

Jag shoppade även en del; ett par nya svarta jeans som sitter skitsnyggt, en t-shirt, ansiktsserum, skin toner, ett par läppglans, två ögonskuggor från MAC, ögonbrynsgel, en "innejacka".. tror jag fick med allt nu.

Justja! Bokade nyss min ansiktsbehandling, den 2 mars ska jag gå. Ansiktsbehandling i 90 minuter, mm, chill. Och nästa vecka ska jag sitta hårmodell(!) för Sashajuan (ni vet, det där relativt kända hårvårdsmärket?).

Men nu har jag inte tid med er längre, har precis duschat och sminkat mig, ska på middag nämligen.



PEACE OUT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0