Rise up

Den här bloggen har funnits ett tag, som vissa redan vet. Men nu är jag här igen. Nittionio procent av alla gamla inlägg är borttagna.

Det här kommer inte vara en blogg för att ni ska lära känna mig. Det här kommer inte vara en blogg om hur jag mår, vad jag gör varje dag eller om min kompis som gillar kakor. Men det kommer komma upp texter, och det kommer att komma upp bilder. Tolka som ni vill, det kan vara långt ifrån sanningen.

Den här bloggen är för mig, när jag behöver och vill. Men ni är välkomna att läsa och se.

Kommentarer
Postat av: Essab

men jag har på senare dagar blivit ett litet kakmonster. jag Vill veta vad för kakor dina kompisar tycker om ;O

2009-10-28 @ 16:13:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0