Tall is better

Jag har aldrig riktigt vart förtjust i klackskor. Men nu tyckte jag tydligen av någon anledning att mina 180 centimetrar var alldeles för lite. Så nu sitter jag här med mina allra första heels någonsin, vilket kommer innebära att jag blir 192 cm lång. Sweeeeet. Skamligt lång tänker ni, få förunnat säger jag. Ska jag tvingas gå runt i platta skor dag ut och dag in bara för att jag redan råkar vara lång utan klackskor? Och jag måste säga att jag blev föga förvånad när jag märkte att jag kunde gå i dem utan att vingla fram som en kalv.

Nu kanske jag borde övertyga er om att jag inte blivit helt knäpp. Men njaaaaaa, nä. Det är inte min stil va, så vi fortsätter på samma spår. Bjuder på en låt av min loverboy:


Kommentarer
Postat av: the "special" girl

Sweeeeet :D haha jag har också gått runt med klack senaste dagarna här, tall is bästaste!



plus, Bangs är min. bara så du vet.

2009-11-22 @ 23:17:00
URL: http://agapes.blogg.se/
Postat av: Madicken

Hej på dig!

Allt bra idag? :D

2009-11-25 @ 17:10:32
URL: http://conler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0