Segt

Har legat hemma hela veckan. Har vart sjuk och har verkligen inte haft nån ork att gå till skolan. Ligger jättemycket efter, men klarar verkligen inte av skiten nu. Får ta jullov och göra all rest när jag kommer tillbaka - förhoppningsvis någorlunda utvilad.

Helgen var annars wa da tah! Även om jag var sjukt trött och osocial när jag kom tillbaka hem på familjemiddag med syster Kajsa och hennes pojkvän Andreas. Men det kanske inte var så konstigt med tanke på att jag somade kring sju på morgonen när jag sov borta, haha. En viss person pratar skitsnabbt i sömnen på otydbart språk. Självklart lyckades jag klämma i mig en kebab, för vad är en helg utan kebab? .. Och fråga mig inte varför jag sitter och lyssnar på Mange Schmidt - Glassigt, eller varför det här inlägget är helt osammanhängande. SFI nästa?

"Pootie don't need words,
don't even need no music"
EPIC!

Over and out. PUSS


Kommentarer
Postat av: greken

Halloj, du måste bli frisk innan ja åker! kommer inte ses på två veckor ju... Och det där om att jag pratar konstigt i sömnen... Bilo dont need no words. Sa da tay.



2009-12-16 @ 23:12:20
URL: http://agapes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0