Najs

GALEN kväll! Helt jävla underbar, haha. För tillfället sitter jag och pratar med min kära Grek på msn. Den jäveln är i Miami och har lämnat mig helt ensam. Som straff ska jag göra en lista med saker hon ska importera till mig.

Men.. åter till kvällen. Jag var på bio och såg Avatar, och jag är helt jävla såld. Jag är typ kär. Absolut bästa på mycket länge, och då menar jag inte bara inom film. Något säger mig att även fast det kostade 150 spänn att se den på bio, så kommer jag att sitta i en biosal minst några gånger till och se Avatar.

Sedan blev jag helt sanslöst uppraggad på donken av en kille som jobbade där. För att göra en lång historia kort: Han tittade och log och tittade lite mer och.. tillslut han gav mig sitt nummer, hahaha. Crazy.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0