When life give you lemons, you paint that shit gold

Den här helgen har börjat bra (till skillnad från skolveckan då jag mått piss), och kommer bara bli bättre! Ikväll har jag myspys med mamsen, imorgon ska jag spela tv-spel med min vän Sebastian, för att sedan på kvällen dra och chilla med världens bästa Grek. Som krydda på det hela kanske det blir lite kebab också, vem vet. På söndag kommer min fina syster Kajsa över på middag.

Förra helgen brände jag 1700 kronor på underkläder, och ett par hundra på annat också. Vad ska man säga? I love it. Och just i detta ögonblick hittade jag en hundralapp på mitt skrivbord här hos mamma som bara ligger och skräpar - men inte så länge till. Något säger mig att den hundringen kommer att gå till en fet kebab och några burkar cola, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0